Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Sposób dostawy

  1. Klient może wybrać sposób dostawy towaru spośród dostępnych opcji pojawiających się przy składaniu zamówienia. W każdym wypadku możliwy jest odbiór osobisty w Siedzibie firmy pod adresem  ul. Zubrzyckiego 16, 59-100 Polkowice od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
  2. Wraz z dostarczeniem towaru Sprzedawca przekazuje konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy obejmujące informacje o których mowa w § 4 ust. 6 .
  3. Na czas oczekiwania Klienta na przesyłkę składają się: czas kompletowania zamówienia i czas dostawy przesyłki.
  4. Czas kompletowania zamówienia wynosi maksymalnie do 2 dni roboczych, z tym że Zamówienia złożone i przyjęte do realizacji do godz. 14:00 w dni robocze są realizowane tego samego dnia. Czas ten należy liczyć w następujący sposób:
  5. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od momentu zawarcia umowy zgodnie z § 4 do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów;
  6. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem  bądź też płatności za pośrednictwem Żagiel S.A., Sygma Bank oraz Lukas Bank (Kredyt)- od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów;
  7. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu odbioru/dostawy towaru wybranego przez Klienta:
  8. Paczki kurierskie dostarczane są w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych;
  9. Paczki pocztowe dostarczane są w ciągu deklarowanych 3 dni roboczych.
  10. O ile strony nie umówiły się inaczej, umowa powinna zostać wykonana przez Sprzedawcę w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez Klienta oświadczenia woli o zawarciu umowy.
  11. Uwagi dotyczące odbioru towaru:
  12. Paczka pocztowa (Poczta Polska SA) - Paczki dostarczane są pod podany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (tzw.awizo). należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni (od dnia następnego po dniu doręczenia awiza) do najbliższego Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania. Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu Sprzedawcy;
  13. Paczka kurierska - Paczki/drobnica/paleta dostarczane są pod wskazany adres. W przypadku nieobecności odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie
    i kiedy odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę, jeśli podany przez Kuriera ponowny termin odbiorcy nie odpowiada. W przypadku braku odbioru przesyłka zwracana jest do Sprzedawcy.
  14. PAMIĘTAJ, że po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia masz prawo zbadać stan przesyłki przed jej odbiorem od przewoźnika (ZALECANE).
  15. PAMIĘTAJ, że jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia to przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności również na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona(ZALECANE).
  16. PAMIĘTAJ, że jeżeli po wydaniu przesyłki zauważysz ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, to masz prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki(ZALECANE).
  17. Jeżeli Sprzedawca nie jest w stanie spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną. 
  18. Ceny wszystkich towarów uwidocznionych na stronie Sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne daniny publiczne. Cena nie zawierają jednak kosztów przesyłki, które są wskazywane w trakcie składania zamówienia .
  19. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  20. Klient dokonuje płatności w następującej formie:
  21. płatność przy odbiorze przesyłki (dla przesyłek za pobraniem);
  22. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy;
  23. płatność za pośrednictwem Żagiel S.A., Sygma Bank oraz Lukas Bank (Kredyt).
  24. gotówką w siedzibie Sprzedawcy w przypadku odbioru osobistego- od poniedziałku do piątku w godz. od 9 do 17.
Witryna stworzona na platformie